Canısı hem anksiyetem var hem panik atağım var hemde korona oldum :( bide ciğerlerimde çıktı. Karantinam biteli 3 gün oldu çok şükür iyiyim ama psikolojik mi bilmiyorum derin nefes alma ihtiyacı hissediyorum sürekli atak geliyo çok çarpıntım oluyo çok zor rabbim hepimize şifa versin