tosbikannesiii https://imgyukle.com/i/T6UHFY Kızlar bebeğimin cildi atopik bu kremi aldık doğru almışız demi bebekler için de yazıyo ama ben yine de sormak istedim
Bebiskomm tosbikannesiii merhaba bu kremi bende yuzume kullanıyorum ve biodermanın bicok kremini. Ancak bebegime hicbirini kullanmadım hic sürmedim bilmiyorum.acaba bebekler icin iyi mi
Deletedmom_29 tosbikannesiii doğru krem bu. ben de bugün alacağım bundan. Doktor Bioderma demişti ama hangi ürün bilgi vermemisti buradan öğrendim
Bebiskomm Bebiskomm simdide yuzumde ve elimi sürüp gozume degdirdim gozum bi tuhaf oldu.bebek elini yuzune surup gozlerini ovabilir
Eylul-aynur tosbikannesiii valla çok uzun süre sizden cvp bekledim gelmeyince çocuk acilden ayrıldım başka bölüme gittim bayaģi bekledim nöbet yerim farklı yerdi yarın akşam yine nobetim var
Aegeus2 tosbikannesiii ben doğduğundan beri kullanıyorum doktorumuz isilikleri için yazmıştı şuan 4,5 aylık şimdide vücudun da kızarıklıklar oldu onun için kullanıyorum her derde deva geçiriyor hemen