Merhaba sevgili anneler. Size oğlumun değişiminden bahsetmek istiyorum şuan 4 aylık 8 günlüğüz bu zamana kadar çok sakin emip uykuya hemen Dalan gece gündüzü güzel ayırt edip uykularını seven bebeğim 4.ayına girdiği gün tamamen değişti saat başı emmek istemesi , gece her saat uyanması uykuya dalamaması, kucak isteyip yine de mutsuz görünmesi beni gerçekten çok yordu. Sürekli mız mız hali normalde ana kucağında uyuyan bebek pusette uyumak istedi son çare evde bebek arabasıyla gezmek oldu.. şuan iki gündür eski haline döner gibi oldu bakalım hayırlısı ama ben şu bir hafta da çok yıprandım sizce neydi bu aşırı merak ettim. Atak denilen şey bu muydu 😌😞 meme reddi olmadı ama sürekli emip uyumak istedi