prensinveannesininguncesi temasta bulunduktan 7 gün sonra belirti verdik. Eşim hafif atlattı ben bel ve bacak ağrıları yaşadım. İkimizde paroldan başka ilaç kullanmadık.İyi beslendik bol bol soğan,sarımsak,meyve,c vitamin desteği,dinlenme. Biz bu şekilde daha iyiyiz. Bebeğime test yapmadılar ateşi olursa calpol ver dediler. Bir gün yükselir gibi oldu verdim ama çok şükür hiçbir belirti göstermedi. Korkmayın ağrılar zorlasada bitip gidiyor