Bir anda kestim bende tabi birkaç defa denedim olmadı en son karar verdim olacak dedim. Ve hiç aglamadi kızım memede uyuyordu kucağımda uyumaya başladı ilk 3 gün gece kalktı. Kucakta uyudu şuan kesintisiz uyuyor yaklaşık 1 hafta oldu. sürekli artık sut yok bitti senin başka sütün var diyerek uyardım.
Haa şu var 20 aylık ben istahsizligi ve dış lekelerinden dolayı mecbur kestim. İştahı açıldı mi hayır 😑 eğer iştahsızlık yüzünden kesmeyi düşünenler varsa çokta umitlenerek kesmeyin. Hele şu virüs dönemi bağışıklığı için 💪💪