Merhaba🌺 Kızım 6.5 aylık gündüzleri kendi odasında uyuyor, sadece geceleri bizim odamızdaki beşiğinde uyuyor. 6. Ayı dolunca geceleride kendi odasında uyutmayı düşünüyordum. Doktorumuz gerek yok dedi. Ama zaten gece emzirmek için ikimizde kalkıp odasına geçiyoruz, eşimi uyandırmamak için. Sizce kendi odasında uyumasının ne gibi bir sakıncası olabilir. Bu arada sadece uyku tulumuyla uyuyor ve kameralı telsizle takip edebiliyorum.