Esmanur277 Kızlar bebeğim daha 2 aylık ancak sürekli emmek istiyor ben yoruluyorum artık . Acaba ara sıra mama versem memeyi reddeder mi
Asli1453 Esmanur277 canım 1 ay sonrada emmiyor diye post acarsın benim bebegimde 2 aylıkken memesiz uyumazdı çok düşkündü memeye şuan 4 aylık meme reddi yaşıyoruz sana tavsiyem mama verme
Canannn38 Esmanur277 Benim bebeğimde 2aylık bence emmesi çok iyi birşey emsin sürekli ama doymasa zaten ağlar sürekli benim fikrim gereği yoksa mama vermeyin doktorunuz zaten bebeğinizin kilo alımına göre söyler
Mervektlc Esmanur277 benim bebeğimde 1aylik aynı durum bende de vardı sütum var ama doymuyomus bide kusuyodu sürekli pirinç unu veriyorum. Arada şuan için rahatım uykusu bile yoktu diyebilirim ama şuan gayet iyiz
Salihabebegim33 Esmanur277 reddetmez ama Üzülüp söylüyorum reddetmez. Çünkü açlık dışında orda kendisini güvende hissediyor aynı zamanda..
Ozguur 2 ay daha çok erken, eğer kilo alımı iyiyse lütfen mama verme. Seni yeni tanıyor çevreyi yeni tanıyor alışmaya çalışıyor sadece karnını doyurmak için emmiyor.
Kip Burda bir çok post gördün sütüm yok Bebeğimi emziremiyorum çok Üzgünüm diye lütfen iyi düşünün sonuçta o süt o bebeğin sizin izerinizdeki hakki kul hakkına girmeyin derim tabi yinede siz bilirsiniz