Tidal kokusu değişiyor bnde fark ettim ama içiyor bazı bebekler içmezmiş onu okumuştum deneme yapmıştım içmişti devam etmiştim bnde stoklama iyi ki stoklamışım 3 gündür emziremedim ve stokları kullanıyoruz ama bnde birşey fark ettim üstü sarı bir yağ gibi oluyor ılıtınca dolaptayken renginde birşey yok ama ılıtınca sanki zeytin yağ dökmüşüm gibi üstüne