ilkgozagrimm Kızlar benim tirodim var ilaç kullanıyorum bu da sonucu cokmu yüksek degerlerim saglıkta kan verdim
mercimeksmom ilkgozagrimm Evet gerçekten çok yüksek, mutlaka bir Endokrinoloji bölümüne görünün. Ne zaman doğum yaptınz bilmiyorum ama doğumdan sonra olabiliyormuş, bebeğim 5 aylık benim de çok çok düşük çıktı takip önerdi doktorum
Powermoms Canim ben hamile iken troid cikmisti ozaman ilac kullandigimda degerim 11 idi dr normal de olmasi gereken 2 demisti. Bu konusmaya gore yuksek ama t4 de var. En dogru bilgiyi dr verir
Hlldnmz Benim bildiğim en yksk 7 olabilir sizinki çok yüksek tabi yine doktor bilir ama yüksek görünüyor
ilkgozagrimm Hlldnmz saglıktakı doktorum cok yüksek dedi büyük hastaneye yönlendirdi carşamba gideceğim teşekkür ederim
ilkgozagrimm mercimeksmom 1 yıl oldu canım öncesinde de zaten ilaç kullanıyordum suan da da kullanıyorum ama yine de yükselmiş çarşamba mutlaka gidecegim