Kızım 4. Aya girdi hayatımız karardı ya. Uyku gerilemesi, gece 500 kere kalkma, meme reddi, bağırma, sürekli herşeye ağlama. Kucakta, yatakta, hamakta, ayakta hiç bi şekilde durmuyor hiç bişeyden memnun değil. Sürekli ağlaması bitiricek beni cidden. Ne zaman bitiyo bu ya? Siz ne zaman rahatladınız?