Anakoala Hanımlar kızım 10 ay 16 günlük ama hala tek bir dis yok damağında bi belirti de yok. Ne zaman çıkar bu dış?
Esracm Anakoala canim ne kadar gec cikarsa o kadar mutlu olun. Benim oglumun 8. Ayda hepsi cikti simdi 2 yasinda simdiden biri curudu doktor doktor gezdim kurrarmaya islem yapmiyor kimse. Keske gec ciksaydi
_yaseminturann Anakoala benimde oğlum doğalı 8 ay 18 gün oldu aynı dediğiniz gibi hiçbir şey yok sadece her bulduğunu ağzına götürür ve yogun salya var (bu arada prematüre düzeltilmiş 6 aylık )
Busraae Anakoala bizde 10 ay 10 günlüğüz canım yok dişimiz ne zaman cıkar hiç bir fikrim yok gecen hafta ateslenmişti kızım acile gittik doktor daha dişe 1 ay var dedi
elaif Anakoala bende merakla beklemiştim ve 5.ayından itibaren her huysuzluğunu, yoğun salyasını dişe bağlıyordum. Ha geldi ha gelecek derken 12.ayının sonuna doğru bir anda üstten 3 dişi çıktı 😂 şimdi tavşan gibi geziyor
55eren55 Anakoala benimde oğlum 10 ay 8 günlük 9 aylıkken bi diş çıktı büyüyor ikincisi ne zaman çıkacak diye düşünüyorum pek belirtide yok