Gulayakcay81 Merhabalar bayanlar 3ay 20 gunluk bebegim var acaba bu aylarda olan anneler bebeklerinizi aksam kacta uykuya yatiriyorsunuz ?benim oglan 7de uyuyor erkenmi diye bide sizlere bi sorayim dedim cevaplar icin tesekkurler 😊
Gulayakcay81 Mom9 benim oglanda oyle yapiyor aksam 7de uyiyor sabah 7.30 8 gibi kalkiyor normalmi yani
Mom9 Gulayakcay81 normal merak etmeyin. İnşallah bozulmaz düzeni. Yeni alışkanlık kazandırmayın biyolojik saati zamanla oluşuyor. Şuan kızım 15aylık saat 20.30 oldu mu uykusu geliyo :)
Ahkukulivahkukuli Gulayakcay81 bence normal canim benimki de öyleydi hala da öyle. Seninkide öyle gider inşallah gece emmek için uyanması lazım ama bi veya 2 defa
Gulayakcay81 alisinasmom yaa kiyamam 🥺 benim oglan uykuyu seviyor masallahimiz var ama erken yatiriyorum sandim bi an
_Ozgum6658_ Benim bebek 2 buçuk aylık olacak gece çok geç yatıyor uyumuyor bazen gece 12,1,2 yi buluyor sabah da geç uyanıyor o yüzden 10:30 gibi kalkiyor erken uyumalara alışamadı daha 🙄😤
Ahkukulivahkukuli Gulayakcay81 masallah cok iyi o zaman bizmki de öyleydi sonra 2 ye duştu simdi arada 1 arada 2 kalkıyor 😊