[bilinmeyen] benim içinde büyük kolaylık çok mızlıyo verince susuyo ağlayınca susuyo uyutmaya çalışırken kolaylık oluyo ağzından düşünce uyanıyo dalıncaya kadar ama olsun bas bas bağırmıyo göğsümü emdikten sonra bazen uykuya geçemiyo ağlıyo verince susuyo hemen dalıyo uykuya sadece bıraktırması zor olur 3 günde unutur onuda yeterki huzursuz olmasın birde başkasına bırakıp iş yaparken durutamadığındada emzik imdada yetişiyor doktor vermeyin damak yapısı bozuluyor desede verdim sabaha kadar ağzında tutmuyorki bazen kendi atıyor dalınca ben alıyorum ağzından