Merhabalar, bebeğim 8 aylık oldu, tarhana çorbası yapayım dedim, domatessiz diye hamm bebek tarhanası aldım yaptım ama bebeğim hiç sevmedi, tadı ekşi geldi bana da tuz falan da olmayınca tadı güzel olmadı zaten sanki. Siz hangi marka tarhana kullanıyorsunuz 1 yaş altı bebişlerinize, ekşi opmayan önerebileceğiniz marka var mı?