Ezgiyksl Hanımlar 25 günlük bebeğim karnını doyuruyorum gazını çıkarıyorum ama yerine koyduğum an ağlıyor kucakta zıplatarak susturucaz illa, gece uykusu denen bişey yok çatlayana kadar ağlıyor yardım edin lütfen 🙏🏻
05ay05az20e1sra14na9di3r27 Ezgiyksl bende aynı sorundayim😥😥 geceleri uyanik sallanmak istiyor😥😥 emmiyor da
Ezgiyksl 05ay05az20e1sra14na9di3r27 ben youtubedan kolik bebek sakinleştiren sesler buldum canım onunla uykuya daldırmayı altını vs değiştirmeyi denedim ağlaması kesildi uykuya daldı bi dene derim
rabiahafsa Benim bebeğim de 11 günlük biz de aynıyız maalesef. Hastaneye gittiğimiz gün üşüttük diye düşünüyorum gaz sancısı var sanırım.. 😕
Ezgiyksl rabiahafsa evet bence de gaz sancısı var :( youtube dan kolik bebek sakinleştiren sesler buldum onları dinleterek uykuya daldırmayı denedim işe yaradı deneyin derim bi