Merhabalar. Kizim 2 yaşinda ortalama 1 yildir kiyafet giyinmiyor. Bir hafta bir ay degil tam 1yildir yaz kıs atletle . Yazlari donem dönem terlik bile giymiyor. Denemedigim yok kalmadi ödül, ceza herseyi denedim suyuna gittim kizmadim hatta en sonunda tehdit bile ettim. Goturmedigim doktor kalmadi. En son kanda tsh dusuk cikti tiroid fakat onunla alakasi yok diyor doktorlar.buarada bobrekte kum var onemli olmayan derecede. Beslenmesinede cok onem veriyorum. Evimiz sicak da degilyani hersey normal derecede abur cuburda oyle. Lutfen bu durumu yasayanlar yazabilirmi . Neler yaptiniz bi konussak cok sevinirim teşekkür ederim yardimlariniz icin.