7 ay 16 günlük (kısaca 8 aylık diyelim)doydugunu nasıl anlarız çok ciddiyim garipsemeyin. Ek gıda yemiyor artık çok yoruldum zorlamiyorum emiyor ve emme araligida baya uzadı 4 saatte bir yoksa meme reddi mi yaşıyorum anlayamiyorum valla. Dişler geliyor ama dişiyle de alakalı olduğunu düşünmüyorum alt dişlerini çıkardığından beridir böyle. Şimdi üstler geliyor ama kaç aydır geliyor birturlu çıkmak bilmedi. Bir sağlık sorunu yok. Gelişimi güzel hareketli maşallah ayına uygun herşeyi yapabiliyor hatta fazlasını yapıyor. Ama yemiyooor yemiyo!! Sadece emmeyle doyuyor mudur? Sütüm yetiyor mu diye diye stresten sütüm gidecek çünkü 300-350 gram alıyor ayda artık. Doymayan bir bebek nasıl olur 8 aya yakın bir bebekten bahsediyorum artık bebekte denmez çocuk. Gün içinde baya hareketli,neşeli,mutlu, sakin bu doydugunun işareti mıdır? Çünkü bezlerine bakınca doymuyor gibi geliyo.