Ahmetarasmom Çok normal, CC’lere çok takılmayın. Doyuyorsa bırakır biberonu zaten yada diliyle ittirir. Çiş ve kaka takibine göre doyduğunu anlarsınız. Genelde 3ve 4.Aylarda mama-meme reddi yaşanır. Etrafı keşfetmeye başladığı için aziçiyor da olabilir. Bakalım bu ay bebeğiniz kaç kilo almış olucak. Ona göre hareket edersiniz.