Kızlar bnm bebeğim 8 aylık. Nerdeyse 3 aydır dönüyor, geri geri gidiyor ama ilerye doğru bir türlü gidemiyor. Bir iki haftadır emekleme pozisyonunda duruyor yaylanıyor ileriye gitmeye çalışıyor ama ellerini kullanmayı bilmiyor yani ellerinden güç alabilse gidecek sadece kensini ileri atıyor. Nasıl ellerini kullanmayı öğretebilirim gösteriyorum, yaptırmaya çalışıyorum ama yok. Böyle yapan bebişlerin anneleri tahmnini ne kadar zaman sonra emekledi sizinki acaba? Birde ellerini kullanmayı nasıl öğretebilirim acaba