Hanımlar kızım 1 hafta sonra 3 aylık olucak 2 aydır mama takviyesi yapıyorum sütüm var ama tam anlamıyla doyurmuyor daha yeni yeni doyurmaya basladı ben yinede sabah uyanınca ve yatarken mama veriyorum aptamil kullanıyoruz basından beri bugun eşim eczaneden alırken eczacı tanıdık depodada yok ve artık fiyatı daha fazla artacak demiş şuan 900 gramlık almış o bitince farklı bi mamaya gecmek istiyoruz tabiki ne alırsam alıyım en küçüğünü alıp eger kızım içerse beğenirse ondan devam edicem,sizden uygun fiyatlı kullandıgınız tavsiye ettğiniz mamaları ögrenmek istedim