Erken doğum riskim vardı ve 37.haftada doğum yaptım kızım makat gelişiydi baş aşağı dönerken kordonunu düğümlediği için doğum yaptım çok şükür sağlık sorunumuz yok sadece kilosu az olduğu için ve ödemi attığı için 1800 kiloya kadar düştü kuveze girdi 10 gündür kuvezde emzirmeye gidiyorum süt götürüyorum falan bugün doktoruyla görüştük çok şükür 2 kiloyu geçmiş bile sadece 1800 kiloya düştüğü için 7 günlük antibiyotik vermişler 3 günü kalmış ilacın sonra taburcuyuz🙏🏻😍 Rabbim bütün bebekleri zamanında vaktinde ailesine kavuştursun darısı diğer kuvezde olan bebeklere🙏🏻💕🧚♀️