Gamzeli03 Sezeryan doğum sonrası bu göbeğin gideceği yok şuan da yamuna korse de emba korse de indirim de kızlar bir fikir verin evde kaç tane korse oldu çok kararsız kaldım kullanan memnun kalan faydasını görenler bir yardımcı olun lütfen 😔
Ssultannn Gamzeli03 embadan korse tayt almıştım çok faydasını gördüm bende sezaryen ile doğum yaptım ama bir hafta sonraya giymeye başlamıştım
[silindi] Gamzeli03 sorduğunuz soru çok yaygın bi şey değil ben hayatımda hiç korse kullanmadım sezeryanda olmadım zaten markada bilmiyorum doğal olarak da cevap yazmamışım
Gamzeli03 Ssultannn şu an 90 kiloyum 11 ay oldum doğum yapalı korsea kullanamadım emzirme çok zor oluyordu şuan lateks askılı düşünüyorum netten bir sayfadan aldım demirlerin çıktı hiç memnun kalmadım tşk ederim canım yorumun için 😘
Gamzeli03 Kızlar tecrübelerinize ihtiyacım var latesk kose kullanan güzel anneler tecrübelerinizi paylaşır mısınız
Gamzeli03 Gamzeli03 diyet de mümkün değil oğlum da emiyor yani en azından bu koşturma içinde korse ile göbek den kurtulma şansım var mı
Asel-Aras Bak ben 2 ay önce dogum yaptım normal bir korse aldm kendin ayarlamalı internetten 200 e almıstm göbeğim kalmadı fazla gitti ama 1 ay demeden korse berbat oldu yamuna dan latex almadıgıma hala pişmanım
Gamzeli03 Asel-Aras canım şuan kampanyalı emba 140 TL askılı latesk yamula 195 TL askılı ikisinin de kumaşı duruşu aynı ise emba daha mantıklı o yüzden soruyorum arkadaşlara emba korse memnuniyeti var mı senin dediğin gibi cnm ben de netten hem üç çeşit aldım hiç memnun kalmadım onlara o paraları veresiye bilinen korse alsaydım işte şimdi almak istiyorum ama ikisinin arasın da fark ne
Gamzeli03 Asel-Aras takip ettiğim bir doktor var Dr zahide küçük oda emba korse den bahsediyor bilemedim ki 😔
Gamzeli03 Bebegimm42 malesef göründüğü üzere bu program anne bebek sayfası değil de dedikodu linç eleştiren eleştirene sayfası şurada bir kaynana elti postu olsa millet koşar gelirdi 😣🤷🤦🏻♀️