Melek_annesi_06 Kızım sabah kanepeden düştü ve o andan beri birazcık hareket etse ağlıyor sadece yatınca biraz susuyor acile götürdüm ama bişeyi yok deyip eve gönderdiler içim hiç rahat değil yaşayan başına gelen varsa eğer tecrübelerinize ihtiyacım var 🌹
Egemen26 Melek_annesi_06 bir yeri acıyordur canım takip et bebeği olmadığından huysuz olursa dr götür
Melek_annesi_06 Egemen26 sorunda o ya canim acile gittim 2 den fazla doktor baktı ama ağlaması siniri geçmiyor belli ki bişey var ama bende bilemiyorum öylece kaldım ortada 😔
Egemen26 Melek_annesi_06 üzülme canım bak ıkı doktor yok demiş annesi belkı korktu düştüğünde oyuzden öyle davranıyor kaç aylık bu arada
Melek_annesi_06 Egemen26 ah canım nasıl üzülmeyim hep gülücükler saçan yavrum şimdi nasıl ağlıyor bi bilsen sabah 8 gibi düştü hala için için ağlıyor korku değilde bi yeri ağrıyor bence kızım 10 ay 24 günlük Allah razı olsun senden canım 🌷❤️
Egemen26 Melek_annesi_06 sendendir canım.üzülüyorsun tabikide bence sen yarına kadar takip et aynıysa gerçekten dr randevu alıp git canım inşallah yarına ağrıyan yerleri geçer
Melek_annesi_06 Egemen26 haklısın canım olmazsa tekrar gideriz bide bana sordu doktor neresi ağrıyor diye bende kolu galiba dedim direk sol koluna bakmışlar başka yerine değil bende diyorum ki acaba kolu değilde ağrıyan başka yer mi ondan içim rahat değil İnşaAllah bir an önce geçer neyi varsa sanada çok teşekkür ederim canım ilgilenip yazdığın için 🌺🌷
Melek_annesi_06 Egemen26 İnşaAllah geçer canım o kadar acısına şahit oldum ama her birinde farklı korku yaşıyorum Rabbim başta benim yavruma sonrada tüm şifa bekleyenlere şifa nasip etsin ❤️