Kızlar adetim bitti sonrasında kasık ve bel ağrısı başladı 4.5 gündür bu şekilde geçmiyor hiçbirşekilde hamile olmama ihtimal vermiyoruz korunuyoruz çünkü psikolojik olarak midem bulanıyor gibi oluyor
idrar yolu enfeksiyonu olabilir mi ya da üşütmüş ??