Mom06 Eğer sarılık tehlikesi varsa mecbur uyandircaksın cnm. 3,5 saat uyuyor diyorsun. O 3,5 saatte 2 kere emzirseniz antibiyotik yerine geçecek, daha çabuk iyileşecek. Kiyamamaniz normal çocuğunuz ama yine onun sağlığı için bu. Sarılık tehlikesi yoksa uyandırma tabii ki. Uyusun yavrucagiz.