MH34 Kızlar ne zaman ağda yapabildiniz? Daha 23 gün oldu 40 ım çıkmadan yapmam zaten ama 40 ım çıkınca dikişlerim tamamen iyileşir mi yapabilir miyim
KumsalRoza MH34 ben yaptirmistim dikislerin kaynamasiyla ilgili.onun kararini kendi vucudunuza gore siz verebilirsiniz☺
Damla0x MH34 valla ben jilet kullanmama rağmen oraya dikişlerin üstüne deydirmeden sadece altı temizlemiştim , Cook uzun bir süre sonra kopmle temizlendim, riske atma bence zaten içi acımaya devam ediyor, iç yara daha geç iyileşiyor diye biliyorum bide
eslemsiii MH34 ben yaptırırken kadın dikişin altından başladı yapmaya ne olur ne olmaz diye dikişin üzerine ağda sürmedi o da son ağdamdı zaten sonra virüs patladı kuaförün yolunu unuttum kendi kendime takılıyorum 😅
dios_gokta MH34 ben 40ım çıktıktan sonda agda yaptırdım sıkıntı olmadı zaten o kısmında hıs yok canım 2 bebem de 40 cıkat cıkmaZ agdaya gıttım🤪