Gaz için damla kullanıyorsan muhakkak yapıyor. Kızımın gaz sıkıntısı var dediler doktor damla verdi onu kullandım ve bebeğim sürekli ıkınma ihtiyacı duyuyordu ve bu yüzden göbek fıstığımız oldu. Gaz damlasını kestim ve her emzirmeden sonra muhakkak gazını çıkarttım (uyusa bile) sonrasında ıkınma sıkıntımız oradan kalktı