Gizemaslan123 Anneler ayın 6 sinda covit sonucum pozitif çıktı iyileştim şükür ama ara ara başıma ağrı giriyor zaten baş ağrısıyla başladı hersey bugün yine ağrı girdi normalmi dır sizce çok. Korkuyorum
Zynpsare Gizemaslan123 bebeğinizle geçti mi acaba biz de temaslıyız henüz belirti yok ama çok korkuyorum 9 aylık benim de bebeğim
Tuagc Gizemaslan123 ben covid ile dogum yaptim, doktorumuz bebegin gecmesinin cok zor oldugunu soyledi , bol bol emzirmek gerekirmiş bağışıklık için. Çok geçmiş
Mryglr Çok geçmiş olsun çok zor olsa gerek.Süreciniz nasıl ilerledi bebekle.emzirebildiniz mi ya da bakımı falan