Bebeğim geceleri uyumuyor gaz geceleri sıkıştırır oldu 1 aydır şuanda 3 ay 10 günlük artık gece olsun istemiyorum alerji diyetide yaptım ama gene aynı napcagımı şaşırdım bu gaz olayı ne zaman bitcek zevk alamaz oldum artık yemekten içmekten bile zevk almıyorum cocuk doktorumuz herşeyi ye dedi ama gene yapamıyorum diyetide boz dedi ama bozmadm napcagımı şaşırdım😢