Duygucalik Merhabalar bebeğimi emzirdikten sonra kan kurması geldi ağzından o göğsümde çok az da olsa ucunda yara olduğunu fark ettim acaba doktora danışmama gerek var mı? Problem li olan göğsümü emzirmeye devam etmeli iyim.... yardımcı olursanız çok sevinirim (Bu arada Diğer göğüs erdikten sonra bir sıkıntı yok)