Angelif35 Bebeğim 5 ay 8 günlük arkadaşlar sürekli alt dudağını ısırması diş belirtisi midir başka bir şey midir acaba? Yaşayan var mı? Diş etlerinde herhangi bir kabarma da yok bu arada.
Seldademir Angelif35 benim bebeğm uyurken bile alt dudak yok.. aşıya gittiğimde sorduğumda alt dişleri kaşındığı için yapıyordur dedi bi kontrol etti zaten beyazlamış dedi :)
Smy16 Angelif35 benimkide 3 ay 17 günlük yeni başladı alt dudagını emiyomu napıyosa biz emzik kullanıyoruz acaba emzigi vermedigim zaman emzik niyetinemi emiyo diyedüşünüyodum dişle ilgisi varmıdır
FerahKuzum 5 aylıkken bu başlamıştı benm kız da sürekli o alt dudak ağzndaydı. 7 aylık oldu. Şimdi de sıra üst dudakta 😁 sürekli ağzında üst dudağnı emiyor 😊 olsn o bile dudak kasları için etkilidir muhakkak 😊