zeome merhaba hanımlar 2 ay oldu sezeryan olalı karnım sönmüş balon gibi sarkık şişkin ve buruşuk benim gibi olan varmı göbegimi gördükçe ruhen bi çöküntü yaşıyorum göbeğim düzelirmi önerebılcegınız herhangi bişey varmı ❤️
Defneannesi_ zeome göbeğinizi sürekli içe doğru çekerek kasma hareketi yapın . Her an yapın bunu ve öyle bekleyin gün içinde . Zamanla toparlanacaktr.
Emirin_Annesi10 zeome ben normal doğum yaptığım halde bazı nedenlerden korse takamadığım için göbeğim aynı anlattığın gibi kaldı. Çatlaklarımla beraber baya kötü görünüyor ama eldende birsey gelmiyor
Esraeso zeome merhaba bende sezeryan oldum psikolojim bozulmuştu karnım kararmıştı buruş buruş sönüktü çatlak vardı şimdi 5 ay oldu düzeldi karnım
CanK mariecurie20 bi spor eğitmeninde gördüm, 5 aydan sonra egzersiz yapın gibi bişy yazmıştı. 4 aylık bebeğim spor yapılabilir değil mi? Ne zaman spora başladınız?
mariecurie20 CanK ben iki aylıkken başladım doktorunuzla görülebilirsiniz. Benimki yapabilirsin demişti