Kızlar merhaba bir ay önce doğum yaptım doğum öncesinde de basurum vardı ama hiç acımaz kanamazdı doğumdan sonra ise çok ağrımaya başladı birde biraz kabız oldum sonrası daha kötü oldu. Artık tuvaletimi yaparken çok acıyor dayanamıyorum resmen kanıyor ve tuvalet sonrası da saatlerce ağrıyor resmen üstüne oturamıyorum popomun. Başına böyle birşey gelip Bi ilaç Bi krem bişey kullanan var mı artık tuvalete gitmeye korkuyorum 🙄🙄🙄