Öncelikle tadım yapmanız gerekiyor. Ek gıda ile doymayacak. Anne sütü ağorlıklı beslenmesi gerekiyor. 6. Ayın başlarında 1 öğünü ek gıda yapmalısınız onı da tadıma şeklinde ama 3 gn kuralını uyguladıkça alerjisi olmayan besinleri belirledikçe her hafta biraz dha fazla vereblirsniz. 6. Ayın sonuna doğru günde 2 öğün şekline geçeblirsniz. Ama yine doyuracak şeklde değil. Ana besin anne sütü olmalı 😊