mrv5556 uyku gerilemesi ve atak yüzünden bizde su an gece sık uyanıyoruz. Üzerine bir de covid olduk. Ama geçeceğini düşünüyorum yani umut ediyorum diyelim. Sizin de inşallah 5. Ayla birlikte düzene girer. Allah sağlık sihhat versin bebişlere, tek derdimiz uykular olsun inşallah. ❤️