Mom042 ikizlerim biraz erken doğdukları için daha çok uyuyarak geçirdiler. Emmek için bile uyandıramıyordum. Sakin olacaklar herhalde derken önce uyanmalar başladı, sonra ağlamalar, uyumamalar. Şimdi 6.5 aylık oldular. O günleri hatırladıkça hep bugünümüze şükür diyorum 🙂