hanımlar selam
sezeryan ile doğum yaptım 45 gün oluyor. Ancak karnım hala düzelmedi. O kadar buruş buruş ki anlatamam kendimden tiksindim resmen aynaya bakasım gelmiyor. Karnıma dokununca böyle içi boş, havayla dolu gibi sanki. Şu kırışıklık- buruşukluk için aynı durumu yaşayan tavsiyesi olan vs var mı? Zayıf birisi olduğum için bariz kötü duruyor. Lütfen yardım 🥺