kizlar 9 aylik olduk desteksiz uyuyorduk.ama son bir haftadr yatagina koydugum an kiyametler kopuyor.uykusu var deli gibi uykusu var.gozlerj kapali agliyor.sonra ben yatiriyorum o ayaga kalkip besige tutunuyor dakikalarca tutunuyor.uykuya gecmekte zorlaniyor.hele bu gece 15dk ya bir uyandi.gun icinde skntisi yok disten olsa gun icinde de huzursuz olmaz miydi.disimiz hic yok hic tecrubem yok.neden olablr bu durum.inanin her seyini kontrol ediyorum.gozden kacrdgim ne olablr.