Kızlar kardesımın bebegı olacaktı. Bugun kontrolde ikiz oldugunu ogrendı ler sok oldular. 12 haftalık bunarada. Dr birinin ense kalınlığından suphelnıyorum dedi. Detaylı ultrasına yonlendırdı orda drda gelısımı geriden demıs. Boyle bıse yasayan var mı. Lutfen bilginiz varsa paylasin