BuseveMinigi bizde biraz araştırma yaptık ama Kanadanın konumu sebebiyle vazgeçtik. Kanadanın şu zorluğu var orada göçmenlik için başvuruyorsunuz sizi çok yönlü değerlendirip bir sıralamaya alıyorlar ve sıra size ne zaman gelirse çalışma-oturma izni o zaman veriliyor. Eğer yüksek lisans vs için gitmiyorsanız. Çok yönlü değerlendirme de ingilizce seviyeniz, eğitim seviyeniz, yaşınızın 30 un altında olması bile artı. Bir kaç kriter daha var bunlara bakılıyor ve puan topluyorsunuz. Tabi dünya geneli bir sıralama olduğundan size ne zaman sora gelecek belli değil. Türkiyede de yaşarken yazılıp sıra bekleyip gidebilirsiniz. Sıra size geldiğinde de banka hesaplarınızda 2 kişi için sanırım 20 bin dolar olması bekleniyor. Bu bilgi net değil ama. Araştırmalarımız neticesinde bunlara ulaştık ve hem Türkiyeye ulaşımın aşırı zor olması hemde gerçekten soğuk bir iklim olması sebebiyle vazgeçti biz AB ülkelerine yönelmeye karar verdik. Ayrıca Yüksek lisans için gittiğinizde eğitim ücreti ödüyorsunuz.Hakkınızda hayırlısı olsun