Bebeğimde sarılık çok yüksek olduğu için doktorun tavsiyesi üzerine anne sütüne ek mama da verdik ama şimdi biberona alıştığı için memeyi istemiyor. Emzirmek için aldığımda kıvranıyor ağlıyor memeyi tutmamak için elinden geleni yapıyor. Şans eseri tutarsa da 5 dakika emiyor. Aklıma silikon göğüs ucu geldi acaba onu kullansam biberon gibi sanıp emer mi? Kullananlar bu silikon göğüs ucu böyle bişey mi hiç bilmiyorum da🙄 sarılık bitmediği için mamayı bırakamıyoruz emmesi için neler yapabilirim? Daha 29 günlüğüz.