_Ozgum6658_ Bu rota virüsü hakkında bilgisi olan var mı herkes aşı yaptırdı mi bebeğim 2 aylık 13 günlük oldu, sağlık ocağında tavsiye ettiler, ama aşı yaptırmak bizim kararımizmış siz ne düşünüyorsunuz?
Ecepyrz _Ozgum6658_ ben bütün aşıları yaptırıyorum özel devlet farketmiyor aşıyı yaptırsanda her zaman olma olasılığı var, rsv olsa aşı olduğu için hafif geçiririr, aşı olmassa hastanede yatıp dehidrate olma olmadığı bile var gördüğüm tablolar cok kötü… o yüzden imkanınız varsa yaptırın derim
nneslihan _Ozgum6658_ ben 2 dozunuda yaptırdım çünkü önemli aşılarda yer alıyor, rotavirüs enfeksiyonuna yakalanılırsa eğer tedavisi yok sadece sıvı kaybedilmesin diye serum takıyorlar kendiliğinden geçmesi bekleniyor
eymenkerem _Ozgum6658_ devlet odemdiig için size bırakıyorlar doğal olarak ama bence zorunlu olması gereken bir asi. Rotavirusu ciddi bir hastalık helede küçük çocuklarda sıvı kaybına bağlı ölüme bile yol açabiliyor mutlaka yaptırım
Nescafe _Ozgum6658_ bağırsak hastalıklarını önlüyor zehirli ishal vs . Gibi ciddi hastalıklar için vurulan bir aşı
Bibiveannesi _Ozgum6658_ canım kesinlikle yaptır çocuk hasta olsa bile çpk hafif geçiriyor. Biz geçen sene rotavirüs kaptık ailecek ben koca kadın hastenelik oldum yeğenim aşılıydı sadece bir kez sulu kaka yaptı. Ben kus ishal mahvoldum ve tüm ailemiz tabi sırayla çok bulaşıcı birşey ve aşı çok iyi koruyor hem de yeğenim ta bebekken aşı olmuştu şimdi kpca çocuk hala korudu