sudeeyaman Arkadaşlar bebeklerinize gaz için kullanıp memnun kaldığınız gaz damlaları neler? kolik bir bebeğim var çok fazla gaz sancıları
Nisam3553 sudeeyaman Kesinlikle Relactaz kullanın . Bizim gazimizi 2 ayda bitirdi kurtulduk çok şükür 🤲
Kursadalpinannesi sudeeyaman ayrıca bebeğimiz emiyorsa sizden dolayı da gaz geçiyor olabilir yemeklerimize kimyon atıp yiyin hem sütünüzü artırır hemde gaz geçmesini engeller Ben emzirirken fitalive gasicon bitkisel gaz damlası kullanmıştım
Kursadalpinannesi Biagaia önerebilirim ama doktoruna danışıp relactaz denen bi ilaç var bitkisel onu da kullanabilirsiniz
RainOverMe Nurse harveys, ilk başta günde 2 defa 10 ar damla verin yeterli gelmezse bi kaç gün sonra bir kaç damla arttırın. 20 damlaya kadar arttırabilirsiniz. Geçmiş olsun.