Dilara9 Merhaba, ben de doğduğundan beri az da olsa mama veriyorum. Kendinizi üzmeyin, önemli olan onun doyması mutlu olması. Meme mama gidersiniz, kaliteli bir mama kullandığınız sürece sıkıntı olacağını sanmıyorum. Bir yandan da sütünüzü artırmak için çabalarsınız: Düzenli uyku, su, dere otu ve boza öneririm😊