Merve6475 Memnun musunuz kızlar? Ya ben bi merkezde yaptırtmayı düsünüyorum fakat eşim izin vermiyor makinayı al evde kullan diyo merkezdekiyle bir olur mu siz ne düsünüyosunuz?
denizesintim17 Merve6475 ben aldım 4 yıl önce falan inan 2 Yada 3 kere kullandım o kadar üşendim ki 😃 yanarım verdiğim paraya 600 tl ye almıştım duruyor şimdi kenar da.
Sifakusu Merve6475 bende lumea var yıllar önce aldım hala çalışıyor atımı bitmedi. Mükemmel düzende kullanmamama rağmen bence ev tipi için çok etkili. Önemli olan üşenmeyip yapmak en zor kısmı bu :))
gulyade61 Merve6475 bende de Philips var 1 2 defa kullandım ama çok uğraştırıcı ağzı küçük yani 2 saat ayırman gerekiyor ki tamamen yapabilesin 1200 e almıştım duruyor şu an bakalım ne zaman yaparım
Song Phılıps marka olanı mı dıyorsun.ben de cok merak edıtorum şu kovid donemınde ewde olsa ne guzel olurdu
Merve6475 denizesintim17 yaa 😁😁kullansaydın ya neyle alıyon simdi o da ugrastırıyo insanı ya tamamen bitsin istiyorum 🤦♀️
denizesintim17 Merve6475 epilasyona gittim sonra ona da bayıldım 2000 bin tl . Onun da son 3 seansı kaldı dondurdum Gebelik olunca. Bakalım şu emzirme dönemi bitsin devam edicem😊
Merve6475 Deletedmom424 yaaa ne güzel o zaman ileride vakit alınabilir bebeler az büyüsün baya vakit lazımmıs ya😂