Tugceuysal Merhaba Çalışan bir anneyim Doğum raporu parasını sadece 1 ay aldım 3 ay daha almam gerekiyor toplu alan var mı?
Deren Tugceuysal bende parça parça alıyorum ikinciyi çektim sanırım bi ödeme kaldı çünkü toplam aldığım ücret 3000 civarı yapıyor bu kadar az değildir diye düşünüyorum 🤷🏻♀️🤔