15 aylık Kızım ilk defa çok kötü pişik olmuştu resmen ciğer gibiydi hafifte kanamıştı 3 gün önce post açmıştım Arko denedim sudocrem zaten hep sürüyorum hametan sürdüm özel kremi vardı onu sürdüm lansinoh süreyim dedim dün akşam sabah bir açtım ki resmen mucize olmuş 🙏🏻🙏🏻