Ya bizim 1 yaşına girmeye 10gunumuz var ama bizde uykuyu yeni 2 ye düşürdük. Bu aralwr çok huysuz gece uykuları çok sancılı geçiyor neden bilmiyorum 5.3 da neden uyanır bı bebek ayağıma alıyorum sallıyorum sonra 6da uyuyup 8 de günaydın diyoruz. 11 de tekrar uyuyor 12 1 uyanış. 4 gibi tekrar uyuyup 5.3 gibi kalkıyoruz 8.3 9 da da gece uykususu 💤 ama bu aralar çok ağlıyor emzik ağzında ama bağırarak ağlıyor gecede 2 defa mamaya kalkıyoruz.