berenyigit06 bizim de topuk kanında yüksek çıkınca çocuk doktoru çocuk endokrine yönlendirdi. Orda normal çıktı belli aralıklarla daha 2 defa testi tekrarladı normaldi. . Erken doğanlarda olabilir, doğum kaynaklı olabilir ve bi çok neden saymıştı… Inşallah tiroidi vardır, varsa atlatması daha kolay oluyo genellikle Zamanla düzeliyo 🙆♀️