pervin_t Kızlar kızım 2 buçuk aylık.Huggies kullanıyorum.Üzerinde sarı çizgiden belli oluyor ne kadar çiş yapması.Bazen fazla yapmıyor.Onu değişmem lazım mı?yoksa çok yapınca mı değişilir?
Berenkoo pervin_t benim bebeğimde 2 aylık kaka yapmadığı sürece 4 5 saate bir değiştiriyorum bezini iyice dolunca alıyorum yani
ipek_annesi Kezi bazen çizginin hepsi çizik oluyor bez hafif oluyor bazen ağır oluyor muhtemelen birden fazla yapıyorlar o zaman ben olabildiğince 2 saatte bi almaya çalışıyorum kaka yaparsa hemen değişiyorum
pervin_t Kezi benimki yemeği kendi istemiyor doyunca.Bezi sordum yani çok dolunca mı değişir?yoksa biraz yapınca onu doluncaya kadar değiştirmesem pişik ve ya rahatsızlık yapar mı?
pervin_t ipek_annesi evet kaka yapınca ben de hemen değişiriyorum.Çiş yapınca her 3 saatte değişiyordum.şimdi 3 saatte bazen dolmuyor tam değişmesem tam dolmasını beklesem mi diye düşünüyorum
Kezi pervin_t evet değiştirn rahatsiz olmasın ben de azıcık mavi bile olduğunu görsem değiştiriyorum hiç pişik olmuyor